توضیحات در خصوص باشگاه مشتریان


در باشگاه مشتریان هایپرسی می‌توانید از مزایای ذیل استفاده نمایید:

  1. جهت عضویت شماره تلفن همراه خود را هنگام خرید از شعب هایپرسی به صندوق اعلام نمایید.
  2. شماره تلفن همراه شما به عنوان نام کاربری و چهار رقم آخر تلفن همراه شما به عنوان رمز باشگاه مشتریان می‌باشد که جهت اطلاع از وضعیت باشگاه خود می‌توانید به سایت www.hyperc.ir بخش باشگاه مشتریان مراجعه نمایید.
  3. در نظر داشته باشید که در هر خرید از شعبات هایپرسی براساس نوع خرید و حاشیه سود اقلام خریداری شده علاوه‌بر تخفیف‌های فروشگاه مبلغی به عنوان اعتبار به حساب باشگاه مشتریان شارژ می‌شود، که این مبلغ براساس نوع خرید متفاوت می‌باشد و درصدهای آن نیز مختلف است که مشتریان می‌توانند این مبلغ را در حساب خود جمع‌آوری نموده و در خرید بعدی از آن استفاده کنند.
  4. جهت استفاده از اعتبار باشگاه مشتریان کافی است هنگام خرید علاوه بر ارائه شماره تلفن همراه خود به صندوقدار اعلام کنید که می‌خواهم از اعتبار باشگاه مشتریان خود استفاده نمایم.

جهت اطلاع از مانده اعتبار باشگاه می‌توانید از طریق پنل کاربری موجود در سایت و یا سوال از صندوقدار مربوطه اعتبار خود را جویا شوید و جهت اطلاع از سابقه خرید خود در پنل باشگاه مشتریان می‌توانید تمامی موارد مربوط به خرید خود را بررسی نمایید.

ابتدا وارد سایت هایپرسی شده و از منو بالای تصویر گزینه باشگاه مشتریان را انتخاب کنید.

سپس در صفحه جدید در قسمت نام کاربری شماره تلفن همراه بدون صفر و در قسمت رمز عبور 4 رقم آخر شماره تلفن همراه را وارد کنید و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

سپس در صفحه باز شده می‌توانید سابقه خرید و میزان اعتبار شارژی خود را چک کنید.